Arhiv: Uporaba varnostnega pasu - Izsledki raziskave izvedene v maju 2010

Varnostni pas je najučinkovitejša naprava za zaščito potnikov v osebnih in lahkih dostavnih vozilih v primeru prometne nesreče. Uvajanje varnostnih pasov v vozila predstavlja v vseh letih obstoja avtomobilske industrije doslej največji korak k izboljšanju pasivne varnosti potnikov med trčenjem. Manjša stopnja privezanosti ob trčenju, nedvomno pomeni večjo verjetnost nastanka hudih telesnih poškodb ali smrti, saj je izguba življenja najhujša posledica prometnih nesreč. Ob tem se moramo zavedati, da so tudi hude in lahke telesne poškodbe ter velika materialna škoda nacionalni problem.

Po rezultatih statističnega opazovanja o uporabi varnostnega pasu (DRSC – SPV, EUROCHIRES, 2009) je 92% voznikov v povprečju med vožnjo pripetih, medtem ko je na zadnjih sedežih pripetih le 52 % odraslih potnikov in približno 72 % otrok, kar nedvomno pomeni tudi večjo verjetnost nastanka hudih telesnih poškodb ali smrti.

Izsledki raziskav bodo vodilo za načrtovanje preventivnih akcij katerih namen je vplivati na vedenje voznikov in potnikov v vozilih ter posredno zmanjšati najhujše posledice prometnih nesreč.

Izsledke raziskave o uporabi varnostnega pasu najdete v prilogi. Tudi avtošole lahko s vojim delom že v fazi poučevanja bodočih voznikov vplivate na zavest bodočih voznikov in vplivate na njihovo zavest, da ne začnejo z vožnjo, dokler ne preverijo, če so si vsi sopotniki v vozilu namestili varnosti pas.

Ali ste kdaj preizkusili kandidata in sedli na sovoznikov sedež, ne da bi si namestili varnostni pas? Ali je kandidat kljub temu speljal? Ali ste mu ustavili vozilo in ga vprašali, kaj je narobe? Ali je ugotovil, zakaj ste zavrli? Preizkusite svoje kandidate, ugotovite kakšen odnos imajo do uporabe varnostnega pasu in jim privzgojite navade, ki njim in njihovim bližnjim lahko ohranijo življenje.


Pripeti dokumenti

Fotogalerija